هرگز فکر نکنید دیگران احمقند
 
رد پایی بر ساحل
 
 
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 18:56 ::  نويسنده : ليلا



عتیقه‌فروشی در روستایی به منزل رعیتی ساده وارد شد. دید كاسه‌ای نفیس و قدیمی دارد كه در گوشه‌ای افتاده و گربه در آن آب می‌خورد. دید اگر قیمت كاسه را بپرسد رعیت ملتفت مطلب می‌شود و قیمت گرانی بر آن می‌نهد. لذا گفت: عموجان چه گربه قشنگی داری آیا حاضری آن را به من بفروشی؟ رعیت گفت: چند می‌خری؟ گفت: یك درهم. رعیت گربه را گرفت و به دست عتیقه‌فروش داد و گفت: خیرش را ببینی. عتیقه‌فروش پیش از خروج از خانه با خونسردی گفت: عموجان این گربه ممكن است در راه تشنه‌اش شود بهتر است كاسه آب را هم به من بفروشی. رعیت گفت: قربان من به این وسیله تا به حال پنج گربه فروخته‌ام. كاسه فروشی نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

ذریه
ساعت11:36---25 آبان 1390
سلام هر کاری دارید بگید شمیم اس کنه برام درسامم خوندم البته فقط مال شنبه وفارس 3شنبه فردام شیمی میخونم با مطالعات و دینی امروز فعلا بیکارم کاری هست حتما بهم خبر بدید خئشحال میشم تازه ثوابم میبرید منم از بیکاری در میارید/ولی در عوض بیاید کمکم اتاقمو تمیز کنید مامانم داره از دیروز تا الان غررررر میزنه!!!!!!واااااااای الانم داره غررر میزنه!!!پاسخ:برو شیمی بخون بچه اتاقت هم تمیز کننننننننننننننننننن

ذریه
ساعت22:56---23 آبان 1390
slm,khobid ????vay tatili in 4/5roze zade be saram bikaremon karde!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


می روم آهسته آهسته دوردوردور پایانی نیست سکوت است وسکوت وسکوت آنجا که فقط آب است و دریا آنجا که همیشه خدا می خندد آنجا که بهار با زمستان قهر نیست آنجا که آرزوهایم به پایان می رسد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رد پایی بر ساحل و آدرس razak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

آموزش کامپیوتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 85563
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

بهترين کدهاي موزيک و قالبهاي وبلاگ